Wednesday, October 21, 2009

~~SeSuNgGuHnYa AkU SaNgAt2 bOsAn~~



sesungguhnya saya adalah sangat2 bosannnnn.....tulun2...


lame tak nulis kat cni.....tak taw kenapa malas jer nk tulis2..padahal tekan2 jer key-board neh...


hmm..maybe takder idea....yer ker takder...idea byk tp entah biler dah duduk depan notebook neh jadi malas....


ari neh ari rabu...klu nk diikotkan ari neh ak ader 2 kelas nk ngajor....punya la berkobar2 aku nk naik ngajo...tetibe deme kate ader sesi motivasi la pulok pagi neh.....ari tuh seminar neh motibasi lak...terencat plan aku ari neh...cadang nk abeskan silibus....huiiiii....


so aku amik keputusan lepak library smpi balik...boleh??hahahha....library best skit sejuk...rase cam nk tido je tp segan...nant jadi contoh tak baik pulak.....

aku neh masih dalam dilema benanya....mggu lepas ak dapat surat panggilan temuduga dari JPA...jawatan PTD (kontak) M41...tempat temuduga kat K.L........ak adalah sgt malas mau gie itu interview.....tp cam rugi giler lak tak gie...sbb dlm byk2 membe aku yang submit tue aku yg terpilih gie interview tue...hahahaha...tah aper yg lebih nyer aku neh.....pelik2....


tp tue la...peluang slalu tiba di saat aku tak memerlukan.....bukan belagak tp itu lah kenyataan...lagi pun aku sgt2 tidak minat untuk jadi PTD.....tppp..entah la weh..sangat2 tension beb.....ak neh baru jer lepas attend interview jawatan Pegawai Laut A41....SPA gak tue...tp macam sengal la interview tue..memang tak bleh blah....mane tak nyer...die tanyer soklan dier yg jawapkan...hahahha...


rase cam best plak jadi cikgu neh....kowang rase cane?aper pendapat kowang..kui3.....tetibe jadi best.....sonok ngadap anak murid yg nakal2 neh...mcm2 feel....tp tue sumer akan jadi kenang yg indah sepanjang pengalaman kerjaya ku huhuhu....

No comments:

Post a Comment