Friday, July 24, 2009

24 Julai 2009 kul10.12 mlm



hmmmm.....lamer dah tak tulis kan....aku terlalu sibuk...memegang jawatan sebagai pegawai N41 bukanlah semudah yang disangka...korang jgn kate jwt goment neh mudah...(maybe ader yg mudah kot sumer bergantung atas tempat tersebut gaks..)....ari neh dengan rasminya aku meletakkan jawatan yg ku sandang + tanggung selama 2 bln....byk pengalaman + kenangan + kawan2 + orang + kerja yang aku temui kat cini...sumer tue mematangkan aku dari segala perspektif...aku suka kerja disitu namun tekanan yang mendtg membuatkan aku tak mampu menanggung nya....tambahan pun aku belum cukup bersedia utk jawatn tersebut....



tambahan pula aku telah berjaya mendapatkan pekerjaan lain....iaitu sbg guru...kerja yg aku nak sgt (tak tahu sbb aper suke)....yg pasti aku memilih utk menjadi guru dan bukannya pegawai....namun pemergian ku telah meninggalkan byk kenangan yg tak mungkin dpt aku lupakan....tp dalam hidup aku mesti terus memandang kedepan...segala keseronokan tidak selamanya kekal...semua neh aku belajar melalui pengalaman...maybe aku matang dari usia tp itu la hakikat....



jadi dengan rasmi nya aku akan meneruskan kerjayaku sbg seorang guru di sebuah sekolah menengah..dengan gaji yg lebih baik dari gajiku sebgai pegawai di MOHE.......hmmm....dengan meninggalkan segala kenangan yg sukar tuk aku lupakan...



pengarah ku terkilan dengan peletakan jawatan ini namun beliau jugalah salah satu punca aku membuat keputusan ini.....hu3 memang pada mula nyer aku berat nak mmbuat keputusan ini...sbb nyer aku kelihatan seperti seorang yang kalah sebelum bertarung bukan..namun aku tetap dengan keputusan ku....katup....tp percaya lah aku tetap akan ingat nma mu pengarah syed alwi al-saggoff.....

No comments:

Post a Comment