Monday, August 10, 2009

10 Ogos 2009 kul11.02PM


assalamualaikum.....

hmmm....hari neh genap 2 minggu aku menyandang jwatan sebagai seorang guru.....so far so goods....cume kdg2 tension gaks ngan budak2 yang buat endah tak endah ngan ajaran..tp bagi ku itu sumer perkara besa....(sbb aku dlu pun begitu ha3..) aku mengajar subjek sejarah form 4 n 5...agaks mencabar arrrr....tp best gaks,....sbb aku leh nasihat budak2 tuh...aku suke!

ari neh ramai budak2 sekolah aku di arahkan balik..kerana disyaki H1N1....nie sumer gara2 B.A.B.I tuh la...dah la haram..bwk penyakit lak....tak cukop ngan J.E......300 tuh dak sekolah aku..tadi pun aku tak ngajor....ater udoh tinggal 9 org....1 mase laks tuh....esok aku tak tahu la caner....harap2 ramai la dtg...

tadi aku balik tak wat aper pun ngadap komputer jer....aku takder kwn la kat cnie...bowink lor...tak tahu caner nak cari kwn....kat sekolah sume dah kertu2...ada la sowang dua tp duk dalam hostel jadi warden la pulok.....aper yg aku nmpk.. seri iskandar neh akan membangun lagi sedikit masa lg...best..sbb aku dapat lihat sendri pembangunan tuh...dari sebidang tanah terbiar membentuk kepada sebuah kawasan yang sibuk dan maju...cayalah!

hmm.....k lah esok smbg ek..

No comments:

Post a Comment