Thursday, August 13, 2009

~~ 13 Ogos 2009 kul 10 mlm~~

huhuhu..ari neh aku gie putrajaya utk menhadiri interview gstt anak permata.....so aku cuti la ari neh....aku gie semalam dlm kul 6 ptg cam besa la naik train....10 ringgit ja...hehehe save buget ma..
aku nyer tarikh interview same ngan membe aku ain..so kiteorg gie berdua....pas sesi taklimat kami pun di bahagikan kpd beberapa kumpulan...aku ngan kwn aku dapat panel no 2...ader 2 org pengintrview bg setiap panel...nasib aku baik sbb dpt penginterview melayu....aku org yg ke 13...
berdebor2...dup..dup...dup..pas duduk aku perkenalkan diri n latar belakang kerjaya...yg aku tak puas ati tue asal la darah gemuruh aku neh dtg pastu misti getor2 sora..pelik..nada n tonasi aku trus jadi lain..aku pun benci la...ngah interview tue dier mintak aku nyanyi lagu kanak2..aku pun nyanyi la..aku nyanyi lagu rama-rama n sayang semuanya..hahahha..lawak weh...pastu dier mintak aku nyanyi lagu inggeris...aku kate aku lupe..maklumla gugup n blank giler..pastu aku duduk balik..dier suh aku bercerita pulak...aku pun cite la citer si belalang...huhuhu..lawak laaa..tp pengalaman tue memang aku tak leh lupakan..best sgt....walaupun kene tunggu bas lebih 1 jam tuk ke alamanda...hahahha..
niat aku memang nak ke jpt tp segan maaa..tak per la lain kali la...masih ader masakan....
pastue aku jumpa dhani pks...mkn2 kat RASA...then jorang kene balik ofis...aku pun trus la balik..kemas brg2 skit then balik ke seri iskandar trus..sbb esok aku kene ngajor..penat wooo..tp tak per la.......lupe nak ckp..gstt tue nak gune 40 org jer drpd 1660 orng yg mohon...hehehe memang peluang takder tp pengalaman tue sgt2 berharga bg aku...hahahha

No comments:

Post a Comment