Tuesday, August 11, 2009

~~DiArI HaTiKuuuu....~~

skun neh sy terasa boring sgt.....sbb skunk neh sy dah tak duk putrajaya lg....skunk neh duk ngan ibu dan baper.....tambah pulak duk umah baru kwasan baru..lg la...kwn+teman dan yg seangkatan sumer takder...terasa kesunyian yg amat sgt....so aku akan gunakan blog neh sbg tempat aku meluahkan segala yg terbuku....tersimpan...terasa.....dan bagailah....sbb sebelum2 neh asyik aku jer jd tempat luahan hati org..kdg2 suara hatiku pun meminta utk di dengari...
jadi aku harap sumer neh boleh terlaksana...aku tak kesah klu ader org nk bace luahan neh..n aku tak kesah korang nk comment ker aper..nak bg nasihat pun takper...aku rela beb!!!

tp satu jer pesanan ku neh..jgn nak gunakan aper yg terkandung di dlm nyer sebagai bhn rujukan ker aper....nie just luahan jgn nk gunakan sbg kajian lak....hu3...korang just boleh tengok dan bace taw....jgn lelebey k....adios...

No comments:

Post a Comment