Sunday, August 23, 2009

~~CiKgU sEkOlaH~~

assallamualaikum....

huhuhu..lame tak menaip kat cni....bkn tak der mase tp takder feel nak menaip....he3
misti korang tetanyer2 kenapa tajuk posting neh cikgu sekolah kan.....sebeno nyer skunk ak dah memegang tittle CIKGU...cikgu sejarah lagi..gituuu...class kan...har3...macam best jer..

ak jadi cikgu sejarah kat sekolah menengah teknik n vokasional....tp ak ajor dak2 vokasional jer...form 4 n 5.....berat gaks la....sbb form 4 n 5 kan...tp aku cuba gaks...aku peduli aper...so far so good la...tp tuk dak form 5 tue yg aku riso skit tue....but i try to do the best....majoriti budak lelaki....girls ada la 5-6 org....gatal2 lak tue..kadang2 rimas gaks...tp lebih baik deme gatai dari deme degil nyakitkan ati..yer dak...ha3

best taw jd cikgu neh..rase cam bebas..cume kadang2 rase cam takut jer...sbb takut aper yg kiter ajor tue tak sampai pd jorang...alah korang pun penah belajor sejarah caner kan...tambah klu dpat kelas yg tengah2 hari tue...agaks mencabar arr.....

tp gaji ok...so tue yg i tak kesah sgt tue..har3....cuti pong banyak ma....but yg sbenarnyer kerja sebagai guru tue susah sebenarnyer.....saper kate senang...susah woooo...jadi saya sgt beruntung dapat mengalami pengalaman tersebut....best sgt....he3

nie nak citer satu bender neh...ari tue ader la sorang cikgu kat sekolah tue kan....dier tanyer la "awak dah ader pakwe??" cam tue la soklam nyer....emmm..nih la soklam yg paling gue benci..jawapan gue senang jer "ader kottt........."pastu ak tanyer la kenapa tanyer soklan tue....pastu cikgu tue jawab"saya nak kenalkan ngan sorang budak.....cikgu jugak..nak tak?" amboi..senang giler sekarang nk cari jodoh ekk....he3...pastu aku ngan baik nyer menolak la...iyer la..giler..entah saper3..lg pun gue blom bersedia...

entah la beb.....kadang2 perasaan neh mcm nk berteman kdang2 takkk....hmmmm...bila la pintu hati neh nak terbuka nyer entah.....kite tungga la yer......katup!!!!

No comments:

Post a Comment